Članki - iskalni marketing

 
 
Optimizacija spletnih strani | Google oglaševanje | Svetovanje | Izdelava spletnih strani | Članki - iskalni marketing | O nas
 
     
 
Članki iskalni marketing

 

Članki - iskalni marketing

Problem vstopne strani

Verjetno ni nikogar, ki še ne bi prišel na stran z veliko sliko (običajno logotipom podjetja) in možnostjo izbire jezika ter povezavo, ki bi ga pozivala naj vstopi naprej in si ogleda spletno predstavitev ali pa na spletno stran narejeno z uporabo Flash tehnologije, kjer ga bi poleg atraktivne animacije pričakala povezava "skip intro", s pomočjo katere se lahko na srečo preskoči uvodno animacijo in vstopi na osrednji, vsebinski del spletne predstavitve.

Če tudi vaša spletna stran vsebuje podoben uvodni del, vam priporočam da ga čimprej odstranite in naredite uslugo tako sebi kot tudi vsem obiskovalcem vaše strani. Zakaj?

 

Z vidika pozicioniranja spletne strani na iskalnikih je namreč pomembna vsebina na vstopni strani. Iskalniki potrebujejo besede in še enkrat besede. Ker pa se na uvodnih straneh, kot smo jih opisali malo poprej, poleg nekaj grafičnih elementov ne nahaja omembe vredna količina tekstov, ki bi povrh vsega vključevali še najbolj pomembne ključne besede, so posledično slabše tudi pozicije na iskalnikih.

 

vstopna stran

 

K pomanjkljivosti uvodne strani pripomore tudi majhno število povezav (v večini primerov gre za eno samo povezavo), ki se na teh straneh nahajajo, zaradi česar se lahko zgodi, da lahko podeli iskalnik manjšo pomembnost res pomembnim povezavam, ki jih najde v notranjosti spletne predstavitve.

 

 
Zahtevajte informativno ponudbo!
Ime in priimek:
URL naslov spletne strani:
Ključne besede:
E-pošta:

adwords professional
Leta 2009 smo pridobili status "Qualified Google Advertising Professional".




Vsi vaši osebni podatki, ki nam jih poste posredovali, bodo varovani v skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov (Ur. List RS št. 59/1999, 57/2001, 59/2001).


 
             
 
         
Izdelava spletnih strani: Nasvet.com