Članki - iskalni marketing

 
 
Optimizacija spletnih strani | Google oglaševanje | Svetovanje | Izdelava spletnih strani | Članki - iskalni marketing | O nas
 
     
 
Članki iskalni marketing

 

Članki - iskalni marketing

Uporaba meta oznak

Z vidika pozicioniranja spletne strani na iskalnikih je priporočljivo, da ima vsaka posamezna podstran poleg lastnega naslova tudi lastne meta oznake za opis in ključne besede (description tag, keywords tag).

 

Ena izmed najpogostejših napak, ki jih zasledimo na spletnih straneh je udi ta, da je v meta oznakah, ki definirajo ključne besede (META NAME="keywords" content="…….") mnogo preveč besed. Zavedati se morate, da se pomembnost vsake posamezne besede manjša z večanjem njihovega števila. Poleg tega so besede, ki se pojavijo v meta oznakah povsem nekoristne, če se ne pojavijo še v vsebini strani.

 

Da pa ne bi preveč pričakovali od ključnih besed v meta oznakah, velja opozorilo, da imajo zaradi številnih zlorab, ki so se dogajale v preteklosti iz leta v leto manjši pomen; nekateri iskalniki jih celo prezrejo.

 

So pa zato toliko bolj pomembne meta oznake za opis spletne strani (META NAME="description" CONTENT="…"), ki vplivajo med drugim tudi na opis spletne strani, ki se pri pregledu rezultatov pojavi na iskalnikih. Pri izpisu rezultatov iskanj na iskalnikih se pod naslovom spletne strani, ki je definiran s Title oznako, izpiše namreč ravno tisto, kar je napisano v meta oznaki za opis.

 

meta oznake

 

Če meta oznak za opis ne uporabljamo, se na iskalnikih pri izpisu rezultatov iskanj pod naslovom spletne strani običajno izpiše nepomenski tekst, saj iskalni robot v meta oznakah ne najde opisa strani in namesto tega prikaže nekaj naključno izbranega teksta, ki ga najde na spletni strani.

 

Ravno zaradi tega razloga je uporaba omenjene meta oznake še posebej priporočljiva, saj bodo uporabniki pri pregledovanju rezultatov iskanja lahko takoj vedeli, kaj določena spletna stran v sklopu spletne predstavitve ponuja. V meta oznake za opis nikar ne pišite dolgih spisov. Priporočljiva dolžina je 200 znakov, kar predstavlja cca. 2 vrstici teksta. Tako kot velja za naslove, velja tudi za meta oznake - vsaka podstran naj ima lastne meta oznake za opis in ključne besede.

 

 

 

 
Zahtevajte informativno ponudbo!
Ime in priimek:
URL naslov spletne strani:
Ključne besede:
E-pošta:

adwords professional
Leta 2009 smo pridobili status "Qualified Google Advertising Professional".




Vsi vaši osebni podatki, ki nam jih poste posredovali, bodo varovani v skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov (Ur. List RS št. 59/1999, 57/2001, 59/2001).


 
             
 
         
Izdelava spletnih strani: Nasvet.com