|
|
|
Članki - iskalni marketing
Iskalni marketing in sponzorirane povezave
Dejstva da so postali iskalniki izhodiščna točka za brskanje po
svetovnem spletu se zavedajo tudi oglaševalci, ki preusmerjajo na
iskalnike vedno več oglaševalskih sredstev. Posledica priljubljenosti
iskalnikov, ki dosegajo v primerjavi z ostalimi tipi spletnih strani
rekordne obiske in rekordne dosege med internetnimi uporabniki, je tudi
ta, da se podjetja vedno bolj premišljeno in načrtno lotevajo
oglaševanja na iskalnikih. V to jih na nek način silijo tudi iskalniki
sami, saj jim ponujajo pestro paleto oglaševalskih možnosti.
V zadnjem
času se tako še posebej veliko govori o iskalnem marketingu, ki ga
tvorita dve večji obliki spletnega oglaševanja in sicer oglaševanje
vezano na ključne besede in optimizacija spletnih strani (ang. SEO), ki
pripomore k izboljšanju pozicij organskih zadetkov na iskalnikih.
Več...

|
|
|
Zahtevajte informativno ponudbo! |

Leta 2009 smo pridobili status "Qualified Google Advertising Professional".

Vsi vaši osebni podatki, ki nam jih poste posredovali, bodo varovani v skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov (Ur. List RS št. 59/1999, 57/2001, 59/2001).
|
|